(FS) Магазин оружия

Описание: Готовые решения скриптов, filterScript
Модератор: SJplayer

Y_Less M
Автор темы, Мл. сержант
Мл. сержант
Аватара
Y_Less M
Автор темы, Мл. сержант
Мл. сержант
Сообщения: 33
Зарегистрирован: 16 февраля 2014
С нами: 10 лет 1 месяц

#1 Y_Less » 29 июля 2014, 10:16

С помощью этого скрипта можно покупать оружие

Автор: Diti1

Скрины:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Код: Выделить всё

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT

#include <a_samp>

#if defined FILTERSCRIPT
#define 0x0000FFAA

public OnFilterScriptInit()
{
    print("\n--------------------------------------");
    print(" Blank Filterscript by HeallYeah");
    print("--------------------------------------\n");
    return 1;
}

public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}

#else

main()
{
    print("\n----------------------------------");
    print(" Blank Gamemode by MadBoY");
    print("----------------------------------\n");
}

#endif

public OnGameModeInit()
{
    // Don't use these lines if it's a filterscript
    SetGameModeText("Blank Script");
    AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GivePlayerMoney(playerid, 3000);
    return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp("/gunshop", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid, 67, DIALOG_STYLE_LIST, "Weapon shop", "Knife - 100$\nChainsaw - 100$\nGrenade - 1500$\nMolotov Cocktail - 2000$\nDesert Eagle - 1150$\nSawnoff Shotgun - 1000$\nMicro SMG - 1000$/Uzi - 500$\nMP5 - 500$\nSniper Rifle - 1000$\nFlamethower - 2000$\nSatchel Charge - 5000$\nFire Extinguisher - 5000$\nNight Vis Goggles - 1050$\nThermal Goggles - 1200$\nParachute - 100$", "Buy", "Cancel");
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
    return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    return 1;
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
    return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
    return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
    return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
    return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == 67)
    {
    if(!response)
    return 1;
    switch(listitem)
{
case 0:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100)
    return SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, 00);
    GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x0000FFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 1:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100)
    return SendClientMessage(playerid, 0x33FF00AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x33FF00AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 2:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1500)
    return SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 100);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 3:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000)
    return SendClientMessage(playerid, 0x6600FFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -2000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 18, 20);
    SendClientMessage(playerid, 0x6600FFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 4:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1150)
    return SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1150);
    GivePlayerWeapon(playerid, 24, 100);
    SendClientMessage(playerid, 0x99FF00AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 5:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
    return SendClientMessage(playerid, 0x999999AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
    SendClientMessage(playerid, 0x999999AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 6:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
    return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 28, 7000);
    SendClientMessage(playerid, 0xCC0000AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 7:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 500)
    return SendClientMessage(playerid, 0xFF00FFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -500);
    GivePlayerWeapon(playerid, 29, 1050);
    SendClientMessage(playerid, 0xFF00FFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 8:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000)
    return SendClientMessage(playerid, 0xCCFF00AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
    SendClientMessage(playerid, 0xCCFF00AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 9:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 2000)
    return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -2000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 37, 9000);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 10:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000)
    return SendClientMessage(playerid, 0xCC3300AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -5000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 39, 20);
    SendClientMessage(playerid, 0xCC3300AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 11:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000)
    return SendClientMessage(playerid, 0x66FF99AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -5000);
    GivePlayerWeapon(playerid, 42, 5050);
    SendClientMessage(playerid, 0x66FF99AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 12:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1050)
    return SendClientMessage(playerid, 0xFF9966AA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1050);
    GivePlayerWeapon(playerid, 44, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0xFF9966AA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 13:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1200)
    return SendClientMessage(playerid, 0x9900FFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -1200);
    GivePlayerWeapon(playerid, 45, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x9900FFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
    }
    case 14:
    {
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100)
    return SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, "You don't have enough cash to buy this Weapon.");
    GivePlayerMoney(playerid, -100);
    GivePlayerWeapon(playerid, 46, 1);
    SendClientMessage(playerid, 0x33CCFFAA, "You have succesfully buyed your weapon.");
        }
        }
        }
    return 1;
        }

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
    return 1;
Spam Machine


Вернуться в «Скрипты / FS»

Кто сейчас на форуме (по активности за 5 минут)

Сейчас этот раздел просматривают: 4 гостя